هتل آتلانتیس دبی wow

عکسهای زیبا از هتل آتلانتیس دبی

آتلانتیس زیباترین هتل دبی با اتاقهای زیر آب

آتلانتیساین هتل با ۱۵۳۹ اتاق و سوئیت در ۲۳ طبقه طراحی شده و توانسته اکثر گردشگران و افراد پولدار را به سوی خود جلب کند . هتل آتلانتیس برای هر شب اقامت چیزی حدود ۵ هزار دلار از هر نفر می گیرد. این هتل بخاطر ویوی بیرونی پنجره های اتاق ها و سوئیت های زیر زمینی اش مشهور شده . در واقع وقتی در اتاق ها و سوئیت های طبقات زیرین این هتل قرار می گیرید و از آنجا پرده ی پنجره را کنار بزنید ، تصویر ماهی ها و کوسه ها را در اقیانوس مشاهده می کنید که تنها فاصله ی شما با آنها یک شیشه ی چند جداره است .
وقتی با چنین صحنه ای رو به رو شوید ، فکر می کنید درون یک زیر دریایی قرار گرفته اید که دارد اعماق اقیانوس ها را به شما نشان می دهد . در حالی که به راحتی می توانید رو به پنجره ای که تا پایین اتاقتان را فرا گرفته ، بنشینید و یک فنجان چای داغ را بنوشید و در عین حال بازی کوسه ها با ماهی ها را تماشا کنید.
بدون شک یکی از بزرگترین و مجلل ترین هتلهای جهان هتل ۵ ستاره آتلانتیس پالم دبی میباشد که دارای یک آکواریوم زیرآبی، استخر دولفین و پارک آبی وسیع میباشد، سخته ولی باید باور کرد که هزینه ساخت این هتل یک میلیارد و ششصد میلیون دلار در مساحتی بالغ بر ۴۵ هکتار بنا شده است.
البته تنها هتل ۷ ستاره جهان بنام برج العرب بسیار مجلل تر از هتل آتلانتیس میباشد.
هتل ۷ ستاره برج العرب واقع در جمیراه با ارتفاع ۳۲۱ متر، شامل ۲۸ طبقه و ۲۰۲ سوئیت می باشد. این هتل ۲۸۰ متر از ساحل جمیراه فاصله دارد.برج العرب
شکل ساختاری آن از بادبان کشتی الهام گرفته شده که ارتفاع آن از برج ایفل بلندتر می باشد، طراحی منحصر به فرد این هتل آنرا به عنوان سنبل جهان عرب معرفی می نمایند ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل آنرا به صورت صلیب طراحی کرده اند تمامی اطاق ها از نوع سوئیت های دوبلکس می باشند که با طلا طراحی شده اند. این هتل دارای رستوران های متنوعی می باشد که می توان غذا را در رستورانی ۲۰۰ متر از سطح دریا بالاتر است و میهمانان برای رسیدن به آن از آسانسور شیشه ای استفاده می کنند تا منظره نابی که در این ارتفاع قابل رویت است نهایت استفاده را ببرند. المهرا رستوران دیگری است که در هیچ کجای دنیا نظیر آن ساخته نشده است زیرا آکواریوم زیبا و عظیمی آن را در بر گرفته که گنجایش ۱ میلیون لیتر آب را دارد و هزاران ماهی زیبا دور و بر آنرا احاطه کرده است، این رستوران جزء ۱۰ رستوران برتر دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *